شعر کودکی

یک شعر خوشمل از کودکی خوندم  گفتم برای شما هم بنویسم


برین ادامه

اوهی!!!!



                                      من چقدر ساده راه می‌روم

تو:

چه‌قدر سخت!

من:

می‌دوم

مثل برق و باد

راحت و رها!

تو ولی

گیر کرده‌ای

توی پیچ کوچه‌ها

روی دوش من

کیف مدرسه

فکر من

وول می‌خورد

در حساب و هندسه

روی دوش تو

بار خستگی

آرزوی کوچکت

خرد شد

در هجوم دلشکستگی!

بار زندگی

روی شانه‌های تو!

مانده روی برف کوچه‌ها

جای پای تو ...

 

¨

در برابر تو من چه‌قدر کوچکم

تو

مثل یک درخت

مثل یک درخت واقعی

بزرگ می‌شوی

من ولی هنوز

کودکم!

«کبرا بابایی»


بامزه نیست؟؟؟؟!!!!!

                                                                             

نظرات 1 + ارسال نظر
فرنوش جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:18 ب.ظ

آخی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد